مصاحبه نشریه انجمن صنعت پخش و دنیای اقتصاد با استاد علی خویه مشاور و مدرس …
ادامه مطلب »-
مصاحبه نشریه دنیای اقتصاد و انجمن پخش با استاد علی خویه
-
مشاور با تجربه، مدرس با تجربه
-
مشاور برند و تبلیغات، مدرس برند و فروش، برندسازی با فروش و ارتباط با مخاطب
-
آموزش و مشاوره در شرکت های تولیدی خدماتی صنعتی، استاد علی خویه
-
آموزش و مشاوره در شرکت نقش اول کیفیت شرکت همراه اول ناک
برچسبها: علی خویه مشاور و مدرس سیستم های توزیع پخش و فروش م, مدرس و مشاور صنعت خرده فروشی
چندنکته در مورد یکی مشاور بازاریابی وجوددارد که باید بررسی شوند
بیست پرسش اساسی در مورد مشاور بازاریابی و مشاوره بازاریابی:
تهیه و تنظیم: علی خویه ( مدرس دانشگاه با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای)
1- چرا باید از یک مشاور بازاریابی استفاده کرد؟
2- برای اینکه بتوانیم با یک مشاور بازاریابی ارتباط برقرار کنیم باید چه کنیم؟
3- چرا باید از یک مشاور بازاریابی در کسب و کار خود استفاده کنیم؟
4- آیا از مشاور بازاریابی در صورت نیاز استفاده کنیم یا اینکه یک مشاور بازارابی همیشه کنار خودداشته باشیم؟
5- برای انتخاب یک مشاور بازاریابی چه مراحلی را طی کنیم؟
6- یک مشاور بازاریابی دقیقا چه فعالیت هایی در شرکت ها انجام می دهند؟
7- چگونه مسائل خود را با یک مشاور بازاریابی مطرح کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم؟
8- یک مشاوره بازاریابی چه خصوصیاتی دارد و مشاور بازاریابی کیست؟
9- در حین کار با یک مشاور بازاریابی باید چگونه رفتار کنیم تا نتیجه اثربخش داشته باشیم؟
10- آیا از یک مشاور بازاریابی و جلسات مشاوره بازاریابی انتظار معجزه داشته باشیم؟
11- برای گرفتن مشاوره بازاریابی به دفتر مشاور بازاریابی برویم یا از مشاور بازاریابی دعوت کنیم تا در شرکت ما حضور داشته باشد کدام روش نتیجه بهتری دارد؟
12- چه میزان بودجه ای را برای یک جلسه مشاور بازاریابی در نظر بگیریم؟
13- چه مقدماتی را برای یک مشاور بازاریابی و جلسه مشاوره بازاریابی مهیا کنیم؟
15- انواع مشاوران بازاریابی و مشاور بازاریابی به چند دسته تقسیم می شوند آیا مشاوران بازاریابی نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند؟
16- سبک های مشاوره بازاریابی و سبک یک مشاور بازاریابی چیست؟
17- چه گزارش هایی را برای مشاور بازاریابی تهیه کنیم؟
- خروجی جلسات مشاوره بازاریابی و مشاور بازاریابی چیست؟
19- مفید ترین و بهترین زمان استفاده از یک مشاور بازاریابی چه زمانی و چه مدتی است؟
20- آیا با یک جلسه مشاوره بازاریابی از یک مشاور بازاریابی می توان نتیجه گرفت؟
پاسخ سولات و پرسشهای بالا را از استاد علی خویه khooyeh.com جویا باشید
استاد علی خویه پاسخ پرسشهای بالا را خدمت شما ارایه می دهند باما در ارتباط باشید.
برچسب ها: یک مشاور بازاریابی, شرایط کار با یک مشاور بازاریابی, چرا مشاور بازاریابی
برچسبها: یک مشاور بازاریابی, شرایط کار با یک مشاور بازاریابی, چرا مشاور بازاریابی
یک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید
1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد
2- تجربه اجرایی درزمینه بازاریابی و فروش داشته باشد
3- درک عمیقی از مسائل بازاریابی و فروش به روز دنیا داشته باشد
4- تفکر سیستم و مدیریتی به صورت استراتژیک داشته باشد
5- با تفکرات به روز دنیای بازاریابی و فروش آشنایی داشته باشد
6- خودش فرد موفقی باشد تا بتواند به سازمان های موفق کمک کند
7- درگیر کار شده و خودش فردی کاملا اجرایی باشد
8- مسائل را به طبقه بندی کرده و گام به گام بررسی و حل کند
9- برای آموزش های بازاریابی و فروش به شکل کیس استادی کلاس را اداره کند
10 - اعتقاد به کار تیمی داشته باشد و کارگاه های آموزشی و مشاوره ای را به صورت تیمی و گروهی اداره کند
برچسبها: مشاور بازاریابی باید
مشاور بازاریابی کیست؟ کار مشاور بازاریابی چیست؟ مشاور کسب و کار چه کسی است؟ مشاور بازاریابی و فروش کیست؟ مشاور برند و شرکت چه وظایفی دارد؟
مشاوران بازاریابی نگاهی سیستمی از خارج به داخل داشته و به مسایل از زاویه دیگری می نگرند که صاحبان مشاغل و یا افراد دارای مسئله به سبب مشغله فکری، ذهنی و همچنین درگیری با عناصر اصلی مسئله، به درستی نمی توانند مشاهدات لازم را داشته، تش
ادامه مطلب در .
برچسبها: مشاور بازاریابی, مشاوره بازار, مشاوره تحیقات بازار, مشاوره مهندسی بازاریابی, مدرس بازاریابی
مشاوره بازاریابی و فروش برای مدیران سازمان ها و شرکت ها
چه نوع مشاوره بازاریابی و تبلیغاتی برای مدیران مناسب تر است. آیا مدیران نیازی به این خدمات مشاوره دارند؟ در سال اخیر هزینه های بازاریابی و به خصوص تبلیغات به نحوی افزایش یافته است که اغلب مدیران قبل از انجام و اکران تبلیغات، به بازخوردهای مثبت و منفی آن بیش از مبلغ آن می اندیشند. مشاوره بازاریابی و تبلیغات از دو بخش تشکیل شده است؛ مشاوره بازاریابی و مشاوره تبلیغات. مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های .
ادامه متن »برچسبها: مدرس فروش, مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, استاد فروش, مدرس اصول و فنون مذاکره
نکاتی در مورد مشاوره
نکاتی در مورد مشاوره برای بسیاری افراد قرار گذاشتن با یک مشاور چندان آسان نیست. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر برای رفع مشکلات خود به مشاور مراجعه کنند، همکاران آنها فکر میکنند که آنها افرادی نالایق هستند و توانایی انجام دادن کار را ندارند. در نتیجه بسیاری از افراد نسبت به فرآیند مشاوره بی میل هستند مگر آنکه در چنان موقعیت آشفته ای قرار بگیرند که توانایی آنها برای انجام دادن وظایفشان صدمه دیده باشد. اغلب اوقات مراجع با انتظارات غیرواقعی نسبت به آنچه در جلسه مشاوره روی میدهد مراجعه میکند. در نتیجه در پایان جلسه انتظار دارد .
ادامه متن »برچسبها: نکاتی در مورد مشاوره, مشاور فروش, مدرس فروش, مدرس CRM, مشاور و مدرس مهندسی فروش
آکادمی مذاکره ایران مدرسه مذاکره ایران
مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی مدیریت بازاریابی
علی خویه مشاو و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی در حوزه بازاریابی فروش برند CRM
بازاریابی ,مشاور ,مشاوره ,مدرس ,شرکت ,داشته ,مشاور بازاریابی ,مشاوره بازاریابی ,توسط مشاور ,ارسال توسط ,بهمن ۱۳۹۶ ,توسط مشاور بازاریابی ,مشاور بازاریابی کیست؟ ,خدمات مشاوره مدیریت ,مشاوره بازاریابی چیست؟